Tuesday, October 31, 2006

Boo! ...and stuff



I never was big on halloween. Yeah, dressing up was cool. Candy was pretty sweet...

but. the like. scary stuff...

holeeeeeeeeee moleeeyyyyy on a stick!

I am such a total chicken. No, really. I mean...umm...The Blair Witch Project scared the ever-loving bejesus out of me! Just now? When I went to retrieve the link, the sound came on and I had to scurry over to that page to close it! cuz! OMG! SCARY STILL! When I saw it for the first time, the ending made the hairs on my arms stand on end, the blood rush from my face and I umm kinda SCREAMED LOUDLY IN THE THEATRE. oopsy heh. I didnt move until the lights went on. My friends were...

LAUGHING AT ME :(

meanies.

and yet, when K told me about this haunted forest thing, I was all.... oh hell no!

and then a day or so later, I was all...WE SHOULD GO! WE SHOULD GO!

wtf?

There is the rumor about how a week or so after watching the movie, said Chicken Shit was having a nice peaceful, relaxing smoke outside before bed. When she came back in, the house was all super dark. Instead of maybe, I dunno, TURNING A LIGHT ON, Chicken Shit proceeded to run from the door to the stairs. She did this so quickly, that when she reached the middle landing she ran right into a big ass plant. She immediately thought of Blair Witch and the trees (and it totally made sense to her too...cuz now? not so much). So guess what she did?

yah, thats right. She SCREAMED at the top of her lungs and continued running straight to her room.

Her mom came into her room and was all "WTF was that ya weirdo" (she really said "you ok? what happened!!?!?!" but I know what she meant by the look on her face). Chicken shit then tried to explain, but just as it seems now, she heard herself talking and immediately realized how just utterly weird she really is.

...but it's just a rumor *cough*

3 comments:

  1. I am a scardy cat too, but I like to feel scraed, I know I am a nut case.

    ReplyDelete
  2. IM SURE YOU'RE OUT TRICK OR TREATING NOW MISSY

    ReplyDelete